نکاتی در هنگام خرید عطر 
همه افراد عاشق بوی معطر و زیبا  این محصول هستند ،مصرف کنندگان عطر در هنگامی که به خود عطر می زنند احساس شادابی ، طراوت وحتی قدرت را به خود القا می کنند .علاوه بر این موارد بسیاری مانند قشر زنان نیز هستند  که ممکن است مصرف عطر برایشان سبب بالا بردن حس اعتماد به نفس نیز شود .طرف های مقابلی هم ، هنگامی که رایحه ی عطر را روی کسانی مصرف کرده اند استشمام می کنند اثرات مثبتی  را از این برخورد حس می کنند . به خاطر همین موارد شگفت آور باید در هنگام خرید عطر نکات زیادی را رعایت نمایید .
رعایت این موارد سبب می شود که افراد پس از خرید خود حس خوشایندتری داشته باشند . 

عطری با ویژگی ها و ترکیبات مناسب انتخاب کنید . مصرف محصولات تقلبی در بازار ممکن است برای سلامتی شما زیان بار باشد . 

 

در این مطلب بیشتر با ترکیبات عطر آشنا بشوید . 

 


در هنگام خرید عطر عجله نکنید ، بلکه  باید با صبر و حوصله آن را انتخاب کرد و بهترین راه این است که کمی از عطررا روی مچ دست خود  اسپری کنید وتا مدت 30 دقیقه این کار را ادامه دهید تا بوی واقعی این محصول برایتان ظاهر شود و  اگر شخص آن رایحه را دوست داشت عطر را پس از آن اقدام به خرید کند . بهتر است همیشه ابتدا عطر را با اسپری روی پوست خود امتحان کنید. این به این دلیل است که برخی از افراد به یکی از انواع عناصر تشکیل دهنده این کالا در پوست خود ممکن است حساسیت داشته باشد. 

حتما از مراکز و فروشگاه های معتبر عطر بخرید . 
با دانستن غلظت عطرها ، میزان خلوص آنها و میزان روغن اضافه شده به آنها انتخاب مناسب تری خواهید داشت؛
باید توجه داشت که خالص ترین عطرها باعث تحریک پوست برای برخی از افراد می شود ، بنابراین تولیدکنندگان به افزودن برخی روغن ها مانند اتانول روی می آورند و گاهی اوقات مقداری آب اضافه می کنند. 


عطرهایی که فرد در مورد آنها شنیده است  که بوی آنها زیبا وخوشایند نیست  را  نیز آزمایش کند زیرا با آزمایش بعضی از آنها  ممکن است  ازبوی  برخی از عطرها که  مورد تایید دیگران نیست،نیز خوشش بیاید.


رایحه ای را انتخاب کنید که با شخصیت و رفتار و خصوصیات بدنی شما منطبق تر باشد . شناخت چنین ویژگی کاری به نسبت مشکل به نظر می آید . برای حل این موضوع از فروشنده ماهر کمک بخواهید . 

بهتر است عطر را از لوازم ضروری و شخصی خود تلقی کنید .

پاشیدن عطردر قسمت بالای بازوها و آستین ها هم ، برای انتخاب عطر بهتر و مناسب تر  روش مناسبی است ، و این روش یکی از روش های آزمایش کیفیت و زیبایی رایحه عطر نیز به حساب می آید.